Friday, July 10, 2009

Ohh May & June ;)

Class!Class!Class!
2 more sems to go.
This sem paling tough i guess.
Starting next week, I'm sure that I'll become more busy.
If not, I'll get myself Busy.
As for now, I don't want to think about what's coming ahead.
It's not like I don't think at all but I just want to enjoy the present.
Last semester break penuh dengan aktiviti-aktiviti yg berfaedah, menyeronokkan serta mencabar :)
So,here It goes:
1. Lawatan mengejut ke UTP bersama Bunga (Driver yg Tegar merangkumi Teman Baik aka T.B. x)
2. Dua Hari 'Bebas' di Melaka =)
3. Percutian selama 3 hari 2 malam di Teluk Nipah, Pulau Pangkor bersama saudara-mara tersayang:)
4. Bekerja selama 4 hari di Pelangi Publisher.( bukan malas tapi ada komitmen lain)
5. Majlis Marhaban Baby Aisy & Harijadi Baby D Yg Pertama (Rakan2 markas, Nurul, Syara, Chaypot: terima kasih :)) IXY&BUNGA merupakan org-org kuat on that day :))
6. Terbang bersama Bunga & Nad ke Bandung Dan Jakarta.*Gampang&Gratis*

So, that's it for the last semester break.
I had fun fun & fun!
=))

No comments: